لیگ‌ برتر فوتسال باشگاه های کشور 

قهرمان ایران در هرمزگان به زانو در آمد 



در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم صنایع پشتیبان هرمزگان به مصاف گیتی پسند اصفهان رفت.
به گزارش صبح ساحل، در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شاهد ۷ بازی در شهرهای بندرعباس، زرند، ورزقان، مشهد ، البرز، آمل و تهران بودیم. 
در بندرعباس تیم صنایع پشتیبان هرمزگان که اولین  حضور خود را در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تجربه می کند در سالن فجر بندرعباس میزبان گیتی پسند اصفهان بود. 
تیم صنایع که در بازی اول خودش در قم مقابل فردوس این شهر یک یک مساوی کرده بود در این بازی آمده بود تا از حریف سرسخت و مدعی قهرمانی گیتی پسند امتیاز بگیرد.
دو تیم بازی را با هیجان خاصی شروع کردند و هنوز سه دقیقه از آن نگذشته بود که علی جوذری گل اول را برای صنایع پشتیبان هرمزگان به ثمر رساند. قرمز پوشان اصفهانی برای جبران گل خورده همه توان خود را در نیمه نخست گذاشتند اما شاگردان هادی بزوال علاوه بر این که اجازه خود نمایی به آن ها ندادند در ثانیه های پایانی هم به گل دوم رسیدند و این بار جعفر نجفی برای صنایع گلزنی کرد تا این تیم با پیروزی به رختکن برود.
گیتی پسند با شروع نیمه دوم بر خلاف نیمه اول که یک دست قرمز پوش بودند لباس های سفید خود را پوشیدند و از همان ابتدا رو به بازی هجومی آوردند و در دقیقه ۲۳ توسط مهدی کریمی به گل اول خود دست یافتند.
بازی دیدنی دو تیم تمامی نداشت و در دقیقه ۳۵ محمد بنی اسدی از روی نقطه دوم پنالتی یک موقعیت گلزنی را برای تیمش از دست داد تا فاصله برتری صنایع همان یک گل باقی بماند. در چهار دقیقه پایانی تیم گیتی پسند که اصلا انتظار همچین بازی دیدنی را از تیم صنایع داشت برای جبران گل خورده و حداقل این که بازی را به تساوی بکشاند رو به بازی پاور پلی آورد. بازیکنان صنایع که در زدن پنالتی ها از روی نقطه دوم پنالتی تمرکز کافی نداشتند در دقیقه ۳۹ هم یک پنالتی را توسط مجتبی حسن نژاد از دست دادند. 
این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود صنایع هرمزگان به پایان رسید تا گیتی پسند اولین شکست فصل خود را در بندرعباس تجربه کند. 
در این بازی برای تیم صنایع پشتیبان هرمزگان محمد علی میرزایی،  حسن دهقانی،  محمد بنی اسدی،  محمد رضا دهقانی،  علیرضا صابری،  جعفر نجفی،  حسین رحیمی، علیرضا محمودی ، محمد حسین بازیار،  امير حسين دهقانی،  مجتبی حسن نژاد و علی جوذری با هدایت هادی بزوال بازی کردند.
برای گیتی پسند اصفهان که هدایت آن ها را محمد کشاورز بر عهده داشت ، علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، فرهاد توکلی،  سعید احمد عباسی، مهدی کریمی، علیرضا وفایی ، میثم خیام، ابوالقاسم مروجی، محمد حسین درخشانی ، علی مروتی، مسعود یوسف و بهزاد رسولی به میدان رفتند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها